Her er det en rasteplass med bord og benker.
Her er det mulig og nyte nistematen mens du nyter utsikten nedover vantnet og dalen.
Veien fra snuplassen brøytes ikke om vinteren,men da er det mulig å gå på ski evt.truger.Veien er fullt mulig å kjøre,men husk du kjører på eget ansvar fra snuplassen.