Kraljevi vrelec
Kraljevi vrelec z značilno arhitekturo je eden zadnjih takšnih vodnjakov v teh krajih, zato je bila njegova obnova v letu 2008 še toliko pomembnejša. Po vsebnosti raztopljenih mineralov spada voda v skupino mineralnih slatin z mineralizacijo okoli 9 g/l. Prvo kemično analizo vode je leta 1870 naredil dr. J. Gottlieb in jo uvrstil med alkalne slatine. »Kostrivniško slatino« so že pred 200 leti izvažali v tujino, med drugim celo v Egipt, in jo kot zdravilo prodajali v lekarnah. Slatinsko vodo iz vodnjaka še danes črpajo ob določenih vnaprej dogovorjenih terminih. Vodnjak je bil izkopan v živo skalo leta 1857, leta 1872 pa so ga poglobili do globine 24 m. Njegov vhodni premer je 72 cm, v globini pa se razširi na 115 cm. Obdaja ga značilen osmerokotni paviljon. Za črpanje vode so vanj na globini 20 m vgradili mehansko batno črpalko, ki je prav tako obnovljena.

Pogled izpod toplarja na Kraljevi vrelec in Ignacijev vrelec, v ozadju je nekdanja polnilnica, foto: Franc Kramer
Ignacijev vrelec
Vrelec, iz literature znan tudi kot "Vrtni vrelec" je omenjen že leta 1803 v spisih A. Suessa. Pokriva ga šesterokotni zidani paviljon, ki je bil obnovljen, medtem ko sam vodnjak potrebuje čiščenje in ureditev. Vrelec je zaprt za obiskovalce, možno je občudovati le njegovo zunanjost. V neposredni bližini Ignacijevega vrelca je bil nekdaj objekt pralnica steklenic in skladišče kisle vode. Do objekta je od Kraljevega vrelca vodila mala železnica, po kateri so z lesenimi vozički dovažali kislo vodo v skladišče iz nje pa odvažali steklenice. Polnilnica je prenehala z delovanjem leta 1959. Zaradi dotrajanosti so leta 2012 objekt porušili.
Toplar
Kozolec predstavlja enega tipičnih arhitekturnih elementov avtohtonega podeželskega okolja in daje vpogled v življenje in delo kmečkega prebivalstva. Star je več kot 200 let. Na sedanjo lokacijo je bil v letu 2008 prenesen iz Spodnjega Gabrnika.
The King's Spring
The King's Spring is one of the last wells with such distinctive arhitecture in this arae, it's renovation in 2008 was ewen more important. According to the dissolved mineral content, the water belongs to the group of mineral waters with approx 9 g/l mineralization. The first cemical water analysis was performed in 1870 by J. Gottlieb, placing the water among the alkaline minerals waters. Mineral water from the well is still pumped today at predeterminated dates, enabling visitors to quench their thirsty on the way. It was dug in 1857 and deepened to 24 meters in 1872. It ha san inlet diameter of 72 cm and extends to 115 cm in depth. The spring is surrounded by a typical wooden octagonal pavilion. A piston pump was built at a dept of 20 meters and was olso resently renovated.
Ignatius's spring
Ignatius's Spring, from the literature also known as "Garden fountain" was first mentioned in 1803 in the writings of A: Suess. It is covered by a recently renovated hexagonal pavilion, whilw thw well itself still needs to be cleaned and renovated. Since the spring is closed to visitors, they can only admire it9s exterior. A bottle wash and mineral wather storage unit used to stand near Ignatius's Spring. A small railway ran from the King's Spring to the building, used for delivering wooden carts with mineral wather and for removing bottles. The bottling plant was closed in 1959. The dilapidated biulding was demolished in 2012.
The double hayrack
The double hayrack, knovn as toplar in Slovene, is one of the tipycal arhitectural elements of the indigenous rural environment and provides an insight into the life and work of the rural population in past centuries. Double hayrach is more than two centuries old. In 2008 it was transferred from the village od Spodnji Gabrnik to it's current location.
Viri/Sources: info table/info boards ter dežela celjska