Den 18 december firas Kakans dag. Om ni finner nån kaka på GZ ska jag låta vara osagt. Men det är inte så troligt. Däremot så hoppas jag på att en och annan loggar cachen, och några av dem kanske är Kakmonster. Och några kanske till och med har med sej egna kakor för att slå sej ner i närheten och tar en fikapaus.