Vi träffas, pratar geocaching och dricker kaffe och kanske äter en bulle eller två.
Sedan finns det gott om aktiviteter i närområdet då man kan åka både pulka och skidor. Om inte snön har lagt sig så finns ett trevligt promenadstråk där man kan spendera några timmar. 
Eventet börjar 09.00 och slutar 10.00.
Välkomna!