Hvad er det mon vi synger? Mystery Cache
Dallerfuss: Denne er i dag hjemtaget og arkiveres hermed.
Tak for besøg og gode logninger.
Dallerfuss
More
Hvad er det mon vi synger?
Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions
in our disclaimer.
Forstår vi , hvad vi synger?
Næppe
Da jeg var nybegynder i den danske folkeskole, var jeg endnu ikke begyndt at læse, så derfor måtte skolens morgensange (som vi sang hver morgen) læres udenad, og jeg husker min store overraskelse, da vi i salmen "Op dog Zion, ser du ej" sang om det, jeg hørte som Paradisets wienerbrød. Jeg havde endnu ikke stiftet bekendtskab med Paradisets vin og brød.
I denne cache handler det ikke om den slags misforståelser.
Du skal i stedet "oversætte" de anviste ord til et nyere dansk ved at udfylde denne tipskupon.
CACHEN FINDER DU HER.
N55 1(Stormogulen-Endymion).(huldre-cithren)(traver-kaw)(amazone-beder)
E09 2(Endymion-Kjørmes Knud).(amazone-skok)(volverlej-frytlen)(traver-(beder+stripper))
Additional Hints
(Decrypt)
fxvyg/ Fpuvyq/fvta
Treasures
You'll collect a digital Treasure from one of these collections when you find and log this geocache:

Loading Treasures