Skip to content

CEIP Mare de Deu de Montserrat Traditional Cache

Difficulty:
4.5 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size:   micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

Contenedor de bon tamany, uns 7x12 cm més o menys. Ben amagat perquè´ no es vegi fàcilment. No tot podia ser fàcil....

A Olesa a l’any 1925 es va plantejar la necessitat que hi hagués un edifici escolar de nens i nenes. Es van presentar diversos projectes i el 10 de juny del 1927 va ser acceptat el de l’ arquitecte Jeroni Martorell i Terrats, que era l’arquitecte director de la Diputació de Barcelona i més tard l’arquitecte director de la Generalitat. En aquell temps n’era alcalde de la nostra vila en Salvador Casas.

La durada de les obres va ser de 18 mesos, acabant-se a l’abril de 1930. El seu cost va ser de 255.913,10 pessetes. 
Ha tingut diversos noms: des de ”Escuela Nacional de niños y niñas” fins a ”Escola Mare de Déu de Montserrat”. Un dels benefactors d’aquesta obra va l’insigne Metge Carreras.

A finals de juny de 1996 es van acabar les obres de remodelació. A l’any es va ampliar l’edifici passant a ser una escola de doble línia.

Additional Hints (Decrypt)

¿Ha yybp zbyg pyàffvp, ab?

Decryption Key

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M
-------------------------
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z

(letter above equals below, and vice versa)