Den er i nærheten av en hytte, så pass på.
Det er parkering nært cachen, men den er kun tilgjengelig på sommerstid.
På sommerstid kan det stå andre bilder der.
Hær vil du nok like deg, utsikten er fin, men finere lengere mot vannet :)
Kvittre kvittre