Här oppe i skogen på denna lilla väg hade en kille vid namn Jansson en bil en "bagge" och körde med i 15-16 års åldern. Den körde han och några kompisar med ,och just här i kurvan hade de tappat ena bakskämen, misstänker att de varit i diket lite. Skärmen blev inslängd på andra sidan diket.Och då Jansson är född 1964 så förstår ni att det var ett tag sedan, men skärmen ligger kvar,det var bättre plåt förr!