Velkommen til et lite treff ved sjøen i Munkhammervika. For å komme ned hit er det bare å følge den gamle veien nedover mot sjøen, parker ved angitte koordinater.
Blir været bra så fyrer vi på bålet og griller litt, ta med mat og drikke. Ved denne vakre plassen så finnes desverre ikke noen benker eller lignende så om du tar med en sitteplate er det lurt.
Det er mulig å fiske fra land ved eventplassen.
Eventet varer fra 13:15 til 14:15, men om du vil være lenger er det helt greit.
Velkommen til absolutt alle, håper dere tar med tb-er for bytting og "discovering".