Nå er det gått en stund siden forrige CITO på fergeleiet, og etter en lang sommer med mange sommergjester i bobiler og campingvogner har det blitt en del søppel her igjen. Derfor kunne det vært hyggelig å samles for en liten rydderunde, litt kaffe og nogo attåt, og hyggelig prat.
Vi møtes klokken 12.00 og holder på til 13.00.


CO stiller med søppelsekker/engangshansker og kjører vekk avfallet.
Vi stiller og med kaffe og enkel servering i form av sjokoladekake.
Velkommen!