Denne veien kjører vi mye. Etterhvert har vi sett mange flotte plasser som er verd et stopp. Slike plasser fortjener jo en cache.
Trailen er et samarbeid mellom Bgjen1, Sivangj og meg. Alle er relativt vei nær og med varierende vanskelighetsgrad og terreng.
Tar du hele turen utover anbefaler vi en pause på kaféen ved butikken i Digermulen.