Martinj steza Traditional Geocache

Hidden : 7/16/2018

Na Veliko planino iz doline Kamniške bistrice vodi mnogo označenih in neoznačenih poti. Najbolj zahodna med njimi je Martinj steza, ki se začne pri vasici Kopišča kakšen kilometer naprej od spodnje postaje žičnice. Po makadamski cesti gremo do točke N 46 18.926  E 014 36.505 kjer na desni strani poiščemo slabo viden začetek steze.

Steza je v začetku slabo vidna, kasneje pa ji zlahka sledimo. Vzpenjamo se po gozdnem pobočju v ključih mimo ostankov rovov opuščenega rudnika boksita. Ko pridemo pod Martinj turn, pot zavije levo na travnat rob (tu je odcep levo na razgledni vrh Kopa, ki pa je zaradi podrtega drevja praktično nedostopen, v bližini so v votlini ostanki partizanske čevljarske delavnice Varvanje). Pot postaja čedalje bolj strma in nas pripelje v grapo pod strmo steno.

Zakladek se skriva pod leseno brvjo, ki nam pomaga prečkati grapo.

Lesena brv

Do tu je bila težavnost T3, če nadaljujete proti Planini Dol pa naraste na T4. Iz grape izstopimo preko strmega pobočja v desno, kjer nam pomaga jeklenica in nekaj klinov.

Pot za tem preide na strma in predvsem v mokrem za zdrs nevarna travnata pobočja (ni za vrtoglave). Nekoliko naprej se pot povsem položi in kar nekaj časa preči pobočja proti desni.

Kmalu pridemo do lovskega razgledišča kjer se nam odpre razgled po sosednjih vrhovih. Tu se težave nehajo in steza kmalu preide v kolovoz, ki nas pripelje do makadamske ceste, po kateri se v nekaj minutah sprehodimo do planine Dol.

Razgledišče
Pogled na Kamniškega Dedca

Zaradi zahtevne orientacije na začetku in koncu steze vam svetujem, da si naložite gpx sled, ki vam bo olajšala iskanje poti.

Alert: You are about to download a file that contains further details needed to find this geocache. As the geocache owner, I represent that this file is safe to download although it has not been checked by Groundspeak or by the reviewer for possible malicious content. Download this file at your own risk.

Martinj-steza.gpx

Opis poti najdete tudi na naslovu:

Cbq yrfrab oeiwb /Haqre gur jbbqra sbbgoevqtr