Ugly Christmas Sweaters er efterhånden blevet en stor ting - og de har endda fået deres helt egen dag, nemlig 3. fredag i december.
Selv er jeg da også begyndt at samle, og har efterhånden en hel del forskellige (23 stk) både i form af klassisk strik, t-shirts, sweatshirts og et par strikkede kjoler.
På den måde går jeg all in på julepynten - på mig selv - i hele december, da jeg sammensætter med både nissehuer og sokker med julemotiver - begge dele, hvor jeg allerede har langt over de 24, så min plan er så småt at begynde at udvide min julepynteperiode. For hvorfor nøjes med en enkelt dag, når man kan have mange!
Nyeste trend er at man selv kan designe sin trøje - det har jeg leget lidt med :-D