Tätä päivää en uskonut koskaan näkeväni. Olenhan aloittanut putken useasti ja lopettanut sen yhtä useasti. Putkeenkin näköjään tottuu ja jokapäiväinen yhdellä käyminen on ollut enemmän kuin tuttua. Niinpä kohta on helpotus sanoa, että 500 päivän putki on kohta kasassa.
Tervetuloa viettämään perjantai-iltaa kanssani Pirttimäelle nuotion loimuun. Mitenpä muuten sitä perjantai-iltaa viettäisi kuin yhdellä :) Miittiaika on klo 18.30-19.30 ja toivottavasti saan laitettua tulet lämmittämään. Ottakaa evästä mukaan, jos haluatte lämmittää muutakin kuin kylmiä varpaita ja sormia.