Skip to Content

<

Campo de jogos do ADV

A cache by Vic-team Send Message to Owner Message this owner
Hidden : 01/30/2019
Difficulty:
4 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size: micro (micro)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:


ESTÁDIO

 
O Valecambrense nos seus jogos em casa, utiliza habitualmente o Estádio Municipal das Dairas cuja capacidade é de aproximadamente 4500 lugares e fica localizado na Av. Vale do Caima em Vale de Cambra.

O estádio é relvado (relva natural) e dispõe de duas bancadas cobertas.

No lado poente do estádio está localizada a bancada de sócios cativos com cerca de 300 cadeiras sob a qual se encontram os balneários do estádio
 
No lado oposto encontra-se a bancada central coberta, disponível para adeptos e simpatizantes de ambas as equipas em confronto
 
 
Atrás da baliza topo norte e na restante lateral poente existe ainda uma zona de peão e atrás da baliza sul, não existe local para adeptos dispondo de uma área relvada para aquecimento e treinos específicos.
 
 

De referir ainda que o existe ainda o campo nº 2 do complexo desportivo das Dairas, utilizado para treinos da equipa sénior e pelas camadas jovens do Valecambrense e que dispõe de um relvado sintético.

Na figura pode ver-se a localização dos dois campos de jogos. O principal assinalado com a seta amarela e o campo nº2 assinalado com a sete vermelha.

 
 

Additional Hints (No hints available.)



 

Find...

48 Logged Visits

Found it 38     Didn't find it 1     Temporarily Disable Listing 2     Enable Listing 2     Publish Listing 1     Owner Maintenance 4     

View Logbook | View the Image Gallery of 12 images

**Warning! Spoilers may be included in the descriptions or links.

Current Time:
Last Updated:
Rendered From:Unknown
Coordinates are in the WGS84 datum

Return to the Top of the Page

Reviewer notes

Use this space to describe your geocache location, container, and how it's hidden to your reviewer. If you've made changes, tell the reviewer what changes you made. The more they know, the easier it is for them to publish your geocache. This note will not be visible to the public when your geocache is published.