Ελληνικά
Το κτίριο σύμβολο του Παλαιού Φαλήρου, είναι ένα από τα παλαιότερα κτίρια του Παλαιού Φαλήρου με – κατ’ εκτίμηση – κατασκευή το 1885-1895. Την εποχή που κτίστηκε, στην δυτική του πλευρά υπήρχε παραλία η οποία μετά το 1970 άρχισε να επιχωματώνεται για να φτιαχτεί η σημερινή Μαρίνα Φλοίσβου και το παραθαλάσσιο πάρκο του Φαλήρου. Την ονομασία «Φλοίσβος», την απέκτησε από τον φλοίσβο της θάλασσας, που είναι ο ελαφρύς ήχος από μικρά κύματα που χτυπούν στην ακτή.
Αρχικά, τα 10 πρώτα χρόνια από την κατασκευή του, χρησιμοποιήθηκε ως κατοικία. Από το 1900 μέχρι και τα τέλη του αιώνα, το κτήριο έχει χρησιμοποιηθεί ως κοσμικό κέντρο, ως εστιατόριο και κέντρο διασκέδασης κυρίως τα καλοκαίρια και ως ταβέρνα. Τη δεκαετία του ’90, ο «Φλοίσβος» επαναχρησιμοποιήθηκε ως club cafe και εστιατόριοκάνοντας θραύση στο χώρο, διοργανώνοντας party τις Κυριακές το μεσημέρι, στις οποίες ο κόσμος δεν χώραγε καν στο κτίριο!
Το 2005, μετά από ενέργειες του Δήμου Παλαιού Φαλήρου, το κτίριο καταχωρείται στην ιδιοκτησία του.Έκτοτε και μέχρι σήμερα έγινε Εκθεσιακός Χώρος και Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου.
Η κρύπτη είναι ένα μικρό μαγνητικό κουτί. Εφιστούμε την προσοχή σας κατά την εύρεση της.
English
A symbolic and one of the oldest buildings in Palaio Faliro, built roughly between 1885 and 1895. When the building was erectedthere was a beach on its west side, which after 1970 started a procedure to fill it with dirt, so the seaside park and the marina of Flisvos could be built. The building got the name “Flisvos” which in Greek is the soft splattering sound the waves make as they crash on the shore.
For the fist 10 years of the building erection, it was used as a residential facility. From the start of the 20th century until the early 90’s, it has been used as adance hall, a restaurant, a recreational center during the summer and as a tavern. During the 90’s Flisvos was used again as a club-café and a restaurant with great success. Parties were held on Sunday evenings and the crowd was so big that they could not enter the building!
In 2005, Flisvos is registered as a property of the municipality of P.Faliro. Since that day it is used as an exhibitionvenue and cultural center for the municipality.
The cache is a small magnetic box. We urge you to be cautious while trying to find it.