Skip to content

geoFocs¹°° de Blanes 2019 Event Cache

This cache has been archived.

Geocaching HQ Admin: Thank you for hosting this geocaching event! The date of the event has passed. We automatically archive events after 30 days (60 days for Mega- and Giga-Events). Attendees can still log archived events, log trackables, and share their experiences.

More
Hidden : Wednesday, July 24, 2019
Difficulty:
1 out of 5
Terrain:
1.5 out of 5

Size: Size:   other (other)

Join now to view geocache location details. It's free!

Watch

How Geocaching Works

Please note Use of geocaching.com services is subject to the terms and conditions in our disclaimer.

Geocache Description:

24 July 2019, 20:00 - 23:00

En primer lloc, com l'any passat, volem tenir un record pel nostre company que en aquesta edició no podrà venir perquè ja no estar entre nosaltres. Malauradament l'any 2016 va ser un any negre. Des d'aquí volem deixar dit que continuarem menjant sonsos i bevent cava Mont-Ferrant, com la tradició mana!!!

Ens trobem una vegada més per a parlar de geocaching tot picant alguna coseta en un lloc enlairat per poder veure els magnífics focs de Blanes. Si algú coneix a la perfecció alguna altra zona on ens podríem ubicar que faci la proposta.


 

Focs artificials a Blanes

(extret de geoFocs de Blanes 2012)

Que es fan focs a Blanes fa molt. Es tenen referències de des de fa més de 100 anys (1891, Josep Alemany).
La plataforma de llançament sempre ha estat la roca de Sa Palomera. Els dies de llançament han anat canviant al llarg dels anys. Inicialment eren 3, es va ampliant fins a arribar a un màxim de 7 dies. Els últims anys ja es realitzaven 6 dies, últimament 4, l'any passat 5 i aquest 6, tornem a crèixer! Els dies de la celebració del 49è Concurs de Focs d'Artifici de la Costa Brava Trofeu Vila de Blanes són del dimarts 23 al dissabte 27 de juliol. http://www.blanes.cat/focs

El dimecres 24 de juliol hi haurà la Pirotecnia Poleggi, Beniel, Múrcia, la mateixa que l'any passat en aquesta trobada. Aquesta empresa porta des de l'any 1850 jugant amb la pòlvora, ara mateix hi ha 4 germans treballant-hi activament.

 

Trobada

Horari:

  • 20.00-20.30 Trobada de Geocaching
  • La resta d'accions són opcionals a la trobada.
  • 21.00 Comencem a montar la paradeta per sopar al Castell de Sant Joan. No cal taules ni cadires, el més pràctic és entrepà i beguda individual, doncs si hi ha molta gent pot NO ser còmode.
  • NO faltaran els sonsos!!! Esperem!
  • 22.00 Comencem a montar els trespeus els qui volguin tirar fotos.
  • 22.30 Inici dels focs.
  • 23:00 S'acaba l'espectacle.


AVÍS: Hores abans dels focs alguns dels carrers de la Vila de Blanes queden tallats o col·lapsats de trànsit, s'aconsella arribar d'hora i sense ganes de marxar ràpid, aquesta és la clau de l'èxit.

Assistents

Assistents
Assistents esberats

Additional Hints (No hints available.)