Cestujeme za pokladem linkou 540086 (vyhlídka) Traditional Cache

Hidden : 8/8/2019

Ahoj přátelé keškaři, touto keškou bych Vás chtěl seznámit s autobusovou linkou 540086 v Libereckém kraji.

Tentokrát se vypravíme linkou, na které jezdí dopravní společnost ČSAD Liberec, a.s.

Nastoupíme v Liberci na autobusovém nádraží a pomalu se rozjíždíme. Jen co sjede autobus po kolejích dolů směrem k známému Viaduktu, najede na křižovatku se semaforem a uhýbá doleva přímo pod viadukt. Následuje průjezd známým Františkovem se zastávkou u místního sídliště za nedalekým obchodem. Jakmile tuto stanici opustíme, odbočí s námi autobus na další větší křižovatce doleva a po chvilce se ocitneme u druhé stanice této linky a tou je zastávka Husitská. Z Husitské přejedeme přes most, na pravé straně se nám ukáže církevní budova, dnes sloužící jako obchod, jakmile tuto budovu mineme, vystoupáme na další křižovatku a za ní tato linka najíždí do stanice Kubelíkova. Z této zastávky pokračuje spoj přes stanici Bánskobystrická ke kruhovému objezdu, na kterém autobus odbočuje první odbočkou vpravo a průjezdem přes stanici České mládeže se dostane k prvnímu nejbližšímu semaforu, kde ostře vpravo zahne do tramvajové zastávky Spáleniště. Ze Spáleniště pokračujeme po tramvajové trati až k zastávce Horní Hanychov, kde má autobus zastávku mimo tramvajovou trať. Jedeme dále. Po několika zatáčkách do kopce vidíme po pravé ruce parkoviště a u něj je stanice Horní Hanychov (u lanovky). Od onoho parkoviště nás čeká delší cesta do kopce s několika nečekanými zatáčkami, až se dostáváme do stanice Na Výpřeži, zde často vystoupí turisté mířící na Ještěd. Jakmile se autobus znovu rozjede, čeká nás série několika nepěkných a ostrých zatáček z kopce. Jen co začne být silnice trošku rovnější, na levé straně se objeví dřevěná zastávka, ale naše linka odbočí prudce vpravo a zastaví o trochu níže u cedule s jízdním řádem v obci Světlá pod Ještědem v zastávce Semerink. Dále jedeme po trochu horší silnici směrem do obce Křižany, zastavíme ve stanicí Křižany,,hor.ves; Křižany,,pila; Křižany,,pošta; Křižany,,ObÚ; a ve stanici Křižany,,u Krkavčích skal vystoupíme a s radostí se vydáme za pokladem. Autobus dále pokračuje do obce Žibřidice, některý až do obce Zdislava.

Text sepsán na základě vlastního cestování touto trasou a za pomoci webu.

(https://dopravnimapy.kraj-lbc.cz/app/idol/linka_detail.php?id=540086)

A teď k samotné Kešce.

Keš se nachází v lese na klidném místě s hezkým výhledem, a proto prosím, vše co si do lesa přinesete, odpad a věci, co do lesa nepatří, si z lesa také odneste. Budeme rádi, když do logu Kešku ohodnotíte a třeba přidáte nějakou fotku.

Nakonec z časových důvodů odsouváme, možná i rušíme založení plánované nedaleké série. Možná později, uvidíme. Keškám zdar a těšíme se na fotky a další logy.

Wfrz cbq qhorz h fgneéub cneímxh.