NS Kašava - Na Sýkorce Traditional Cache

Vítejte ve Vesnici roku 2016 a na její „Naučné stezce Kašava“. Máte možnost udělat si asi 17 km dlouhou tůru kolem Kašavy a přitom navštívit třináct zajímavých míst. Na každém je posezení s informacemi. Můžete se těšit na krásnou valašskou přírodu, která má své osobité kouzlo v každé roční době. Přejeme hezký výlet. A nezapomeňte - na Valašsku je to pořád do kopce a jenom někdy skopce.

Stoupání na Sýkorku je také docela příkré, ale odměnou nám je výhled na Kašavu od jihu, který nabízí nové pohledy na Vrzavé skály. Navíc se nám otevírá i výhled na Sobolicu, kterou jsme zahlédli i z cesty pod Třeskunovem, nad stanovištěm č.8. Na Sýkorce je také krásně. Pokud někdo míří do Kašavy a přijede MHD od Zlína na Velíkovou, dojde lesem právě na Sýkorku. Když z tohoto stanoviště poodejdeme na louku a podíváme se doprava, uvidíme stříbrnou hladinu přehrady v Janůvkách. Kdo se zadívá tímto směrem pozorněji dál na horizont, zahlédne v dálce nad lesy turistickou rozhlednu na Vartově za Sirákovem.

Keš je obnovená nedaleko původní, která byla vymudlena. Nezapomeňte si zapsat bonusoví číslo M. Indície je stejná jako v původní keši.

Ze Sýkorky zamíříme dál doprava do lesa a za chvíli již sestupujeme kolem chat v Chaloupkách opět dolů do údolí ke splavu na Dřevnici u Jurášků. Dojdeme přes most na soutok od Vlčkové přitékajícího Kameňáku a Dřevnice a už jsme na rozcestí „U Miků.“

Cbxhq záš ehxh wnxb Fnkáan, gnx an zar qbfáuarš, navž olf ifgny m ynivpr. Nyr gb fr gv nfv arcbqneí.