Snacket säger att detta skulle vara Sveriges äldsta ishockeyrink. Dock finner jag ingen källa på det nu men inte heller något som motbevisar det =)
Härifrån ser ni på håll dessutom den fina väderkvarnen trona upp sig.
På andra sidan vägen går det också att finna grejer om man så vill.