
Hej! Jag heter Mario och har nyligen flyttat till Karlstad från det spännande livet i Stockholms innerstad, men egentligen kommer jag faktiskt från Spanien och flyttade till Stockholm när jag var två år gammal. Min matte brukar både leta efter cacher och göma dem så jag vill också testa denna hobby!
Här omkring går vi ofta våran morgonpromenad så nu har jag även placerat ut en till cache i området, den är liten låda gömd i skogen. Ficklampa är att rekommenderas när det är mörkt då det inte finns några lampor i närheten. Glöm inte att ta med egen penna!