No ei sentään ole.Eikä tätä voi nimetöntä luotoa kummemmaksi luonnehtia.Vaarilla oli sentään PET-putkilo.
Ja kun nuo läheiset kätköt ei huoltoa vaatineet,niin jätettiin se tälle luotoselle.
Tämän voi hakea muitten ohessa matala uimaisella vesikulkuneuvolla.
Rannan kautta uiminen/kahlaus käy varmaan kokemuksesta.Matalahan järvi on.
Jos osaa vetten päällä kävellä onnistunee helpostikkin.(Saattaa vuodenaika helpottaa)
Oli luodolla sentään purnukalle pikkuinen mänty.