LT
Užduotys:
Norėdami užregistruoti geoslėptuvę kaip rastą, turite:
Atsakyti į porą lengvų klausimų:
Kas suprojektavo Bastėją?
Ar nuo Bastėjos apžvalgos aikštelės matosi ,,Vilniaus šv. vyskupo Stanislovo ir šv. Vladislovo arkikatedros bazilikos" bokštas? ;
Nusifotografuoti / nufotografuoti savo kažkokį daiktą, panoramos nuo kalno fone (ten slėptuvės koordinatės ir atves).
Atsakymus prašau siųsti asmeniškai, o ne viešai. Mano patvirtinimo, kad atsakymai teisingi - laukti nebūtina, galite registruotis vos tik išsiuntus atsakymus
Dėja reikalavimų neatitinkančius log,us teks trinti
EN
Tasks:
To log your visit:
Answer two questions:
Who designed the Bastion?
Is the tower of the "Vilnius St. Bishop Stanislovas and St. Vladislav's Cathedral Basilica" visible from Bastea hill? ;
Take a picture / photograph of your own object with a panorama of the mountain in the background (there the coordinates of the hiding place and will bring).
Please send answers to PM, not publicly. My confirmation that the answers are correct - no need to wait, you can register as soon as the answers are sent
Unfortunately for non-compliant logs I will delete
LT
Bastėjos būdavo statomos nuo XVI a. XV a. pabaigoje – XVI a. pradžioje Lietuvai ėmė kelti grėsmę totoriai ir besikurianti centralizuota rusų valstybė. Lietuvos didysis kunigaikštis Aleksandras, tenkindamas Vilniaus gyventojų prašymą, 1503 metais liepė išmūryti miesto gynybinę sieną. Statyti sieną privalėjo visi miesto gyventojai, o tie, kurie negalėjo statyti mūro, turėjo pastatyti aštriakuolių sieną. Gynybinės sienos statyba buvo baigta 1522 metais. Siena turėjo dešimt vartų ir penkis bokštus.
XVII amžiuje iškilus Maskvos ir švedų grėsmei, vėl susirūpinta miesto gynyba. Pradėjus rekonstruoti Vilniaus gynybinę sieną, netoli Subačiaus vartų pastatyta renesanso stiliaus bastėja. Ji buvo skirta artilerijos ugnimi atmušti priešą nuo miesto.
Bastėją pastačius ir ją naudojus pagal paskirtį, joje buvo pastatyta 11 patrankų. Bastėja paminėta 1627 m. miesto gynybinės sienos apžiūros dokumente.
Bastėja nukentėjo 1655-1661 m. kare su Rusija. Vėliau buvo remontuota. Ją suremontavus, pažymėta 1753 m. Fiurstenhofo Vilniaus miesto plane dar esanti žemės paviršiuje. Vėlesniuose planuose, išskyrus bokštą, bastėja pažymėta nebebuvo. XVIII a. pabaigoje bastėjos gynybiniai grioviai ir mūrai buvo užpilti. Dalis teritorijos užstatyta pastatais.
Tvirtovė buvo atstatyta XX a., o 1987 m. ji buvo paversta muziejumi, kuris veikia iki šiol.
EN
Bastions have been built since the 16th century. XV a. at the end of the 16th century. At the beginning of the 19th century, the Tatars and the emerging centralized Russian state began to threaten Lithuania. In 1503, the Grand Duke of Lithuania Alexander ordered the masonry of the city's defensive wall to meet the request of the people of Vilnius. All the inhabitants of the city were obliged to build the wall, and those who could not build the masonry had to build the wall of the sharps. The construction of the defensive wall was completed in 1522. The wall had ten gates and five towers.
With the threat of Moscow and the Swedes in the 17th century, the city's defenses were once again concerned. After the reconstruction of Vilnius' defensive wall began, a Renaissance-style bastion was built near the Subačius Gate. It was designed to repel an enemy from the city with artillery fire.
After the bastion was built and used for its intended purpose, 11 cannons were built there. Bastion was mentioned in 1627. city defensive wall inspection document.
The bastion suffered in 1655-1661. war with Russia. It was later repaired. After its repair, it was marked in 1753. Fiurstenhof is still on the surface of the city in the Vilnius city plan. In later plans, except for the tower, the bastion was no longer marked. 18th c. at the end of the bastion the defensive ditches and masonry were filled. Part of the territory is built on buildings.
The fortress was rebuilt in the 20th century, and in 1987. it has been turned into a museum that still operates today.



Virtual Rewards 3.0 - 2022-2023
This Virtual Cache is part of a limited release of Virtuals created between March 1, 2022 and March 1, 2023. Only 4,000 cache owners were given the opportunity to hide a Virtual Cache. Learn more about Virtual Rewards 3.0 on the Geocaching Blog.