Negreira xa presume do seu segundo miradoiro. Tras o de Monte do Cotro, en Campolongo, agora tócalle a quenda a este recien instalado nun enclave de interese visual.
Bautizado como miradoiro de Sopenas, está situado na parroquia de Liñaio, e consta dunha plataforma de madeira para observar o curso do río Tambre e, un banco, desde onde contemplar o espectacular canón augas debaixo da presa.
As vistas á esquerda do encoro Barrié de la Maza e, á dereita, do descoñecido canón, confírenlle unha localización idónea para admirar un amplo percorrido do ámbito fluvial desde o máis alto da zona.O proxecto foi financiado con cargos a fondos da Rede Natura 2000 porque está situado no Esteiro do Tambre.
A través do Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, o Concello recibiu unha axuda de 19.999 euros para 24.195 euros de investimento. A avifauna do ZEC Esteiro do Tambre está perfectamente indicada nun panel no seu acceso: londras, lobos, salmóns, cobras lagarteiras ou lavancos reais.
Para chegar a el podemos deixar o coche á beira da estrada xeral e desde ahi dar un pequeno paseo de 2 km ida e volta, con varios carteis ao longo do paseo nos que nos mostran diferente flora da zona.
***Ollo***
En cada caché da serie tes que apuntar unha letra que aparece no logbook de cada un para poder atopar este caché bonus:
Negreira ya presume de su segundo mirador. Tras el de Monte do Cotro, en Campolongo, ahora le toca el turno a este recien instalado en un enclave de interés visual. Bautizado como mirador de Sopenas, está situado en la parroquia de Liñaio, y consta de una plataforma de madera para observar el curso del río Tambre y, un banco, desde donde contemplar el espectacular cañón aguas debajo de la presa. Las vistas a la izquierda del embalse Barrié de la Maza y, a la derecha, del desconocido cañón, le confieren una ubicación idónea para admirar un amplio recorrido del ámbito fluvial desde lo más alto de la zona.El proyecto fue financiado con cargos a fondos de la Red Natura 2000 porque está enclavado en el Esteiro do Tambre. A través del Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural, el Concello recibió una ayuda de 19.999 euros para 24.195 euros de inversión. La avifauna del ZEC Esteiro do Tambre está perfectamente indicada en un panel en su acceso: nutrias, lobos, salmones, cobras lagarteiras o lavancos reales.
Para llegar a él podemos dejar el coche al lado de la carretera general y desde ahi dar un pequeño paseo de 2 km ida y vuelta, con varios carteles a lo largo del paseo en los que nos muestran diferente flora de la zona.
***Ojo***
En cada caché de la serie tienes que apuntar una letra que aparece en el logbook de cada uno de ellos para poder encontrar este caché