Lietuvos mokyklos - tai Lietuvos mokyklose veikiančių jaunųjų miško bičiulių naujas projektas, kurio tikslas – skatinti vaikų smalsumą, plėsti gamtos ir navigacijos žinias. Taip pat populiarinti geocaching žaidimą tarp mokinių ir mokytojų, išmokyti mokytojus pasinaudoti geocaching sistemos galimybėmis ugdymo procese.
Lithuanian schools is a new project of young forest buddies of Lithuanian schools, the purpose is to stimulate children's curiosity, expand knowledge of nature and navigation. Also popularize the game of geocaching among childrens and teachers, teach teachers to use the opportunities of the geocaching system in the educational process.
Švenčionių Visų Šventųjų bažnyčia
Iš 1514 m. bažnyčios turtų patvirtinimo dokumento aiškėja, kad Švenčionyse pirmąją bažnyčią pastatė Lietuvos didysis kunigaikštis Vytautas. 1636 m. pastatyta nauja bažnyčia, 1743 m. atstatyta. Dėl jos senumo 1817 m. uždrausta laikyti pamaldas. Jos laikytos klebonijoje. Po 1818 m. bažnyčia atstatyta. Švenčionyse 1831 m. balandžio 10 d. žuvo Ceikinių finalistas Anupras Labutis, kovojęs sukilėlių būryje. Palaidotas Švenčionių bažnyčios šventoriuje. Bažnyčiai 1832 m. priklausė Kančiogino, Kulniškės ir Kunigiškių kaimai. Altarija tada turėjo palivarką ir 9 kaimus.
1853 m. bažnyčia atnaujinta. Valdžios siūlymu 1869 m. pamokslai, be lenkų kalbos, pradėti sakyti ir rusų kalba. 1876 m. leista apmūryti šventorių. 1889 m. suprojektuota mūrinė bažnyčia. Generalgubernatorius neleido statyti, nes projekte numatyta puošni jos išorė. 1892 m. projektas supaprastintas. Švenčionių stačiatikių dvasininkas pasiūlė neduoti leidimo bažnyčiai statyti, kol nebus pastatyta didinga cerkvė. Valdžia siūlymui pritarė. 1893 m. prašiusį leidimo asmenį Vilniaus generalgubernatorius įsakė nubausti 150 rb.
1895 m. užsakytas mūrinės cerkvės projektas ir leista statyti bažnyčią. Ji 1898 m. pastatyta ir 1900 m. vyskupo Stepono Aleksandro Žvėravičiaus konsekruota. 1914 m. pastatyti mūriniai parapijos namai su sale.
Švenčionyse 1894–1897 m. vikaravęs Ignotas Šopara (1864–1931 m.) mokė parapijiečius giedoti lietuviškai, ragino namuose kalbėti gimtąja kalba. Kunigas Placidas Šarkauskas organizavo draudžiamų knygų gabenimą ir platinimą. Švenčionyse 1903–1909 m. klebonavęs Jonas Burba (1853–1915 m.) rengė lietuviškus vakarus, skleidė blaivybės idėjas. Kunigų iniciatyva 1913 m. įsteigtas „Ryto“ draugijos skyrius. Klebonas Justinas Petronis su kitais 1919 m. pradžioje įsteigė lietuvių gimnaziją. Klebonas Nikodemas Vaišutis (Švenčionyse 1924–1928 m.) reikalavo lietuvių kalbos teisių bažnyčioje.

Church of All Saints in Śvenčioniai
From 1514 document confirming the assets of the church, it is clear that the first church in Švenčionys was built by Grand Duke Vytautas of Lithuania. in 1636 A new church was built in 1743. restored. Due to its age in 1817 it is forbidden to hold services. They are kept in the rectory. After 1818 the church was rebuilt. During the holidays in 1831 April 10 Anupras Labutis, the finalist of Ceikinių, was killed, fighting in the rebel group. He was buried in the churchyard of Švenčioni church. Churches in 1832 belonged to the villages of Kanchiogina, Kulniškės and Kunigiškės. Altaria then had a palanquin and 9 villages.
in 1853 the church has been renovated. At the suggestion of the government in 1869 sermons began to be delivered in Russian as well as in Polish. in 1876 it is allowed to wall the churchyard. in 1889 designed brick church. The Governor-General did not allow the construction, because the project envisages an ornate exterior. in 1892 the project is simplified. The Orthodox priest of Svenčioni suggested not to give permission to build a church until a magnificent church is built. The authorities approved the proposal. in 1893 Vilnius governor-general ordered the person who requested permission to be fined 150 rb.
in 1895 the project of the brick church was ordered and the construction of the church was allowed. She in 1898 built in 1900 consecrated by Bishop Steponas Aleksandars Žvėravićus. in 1914 a brick parish house with a hall was built.
During the holidays 1894-1897 Ignotas Šopara (1864–1931), who was vicar during the war, taught the parishioners to sing in Lithuanian and encouraged them to speak their native language at home. Priest Placidas Šarkauskas organized the transportation and distribution of banned books. During the holidays 1903-1909 Jonas Burba (1853–1915), who was a pastor, organized Lithuanian evenings and spread the ideas of sobriety. The initiative of the priests in 1913 a branch of "Ryto" society was established. Pastor Justinas Petronis with others in 1919. founded a Lithuanian high school at the beginning. Pastor Nikodemas Vaišutis (Švenčionys 1924-1928) demanded the rights of the Lithuanian language in the church.