Lietuvos mokyklos - tai Lietuvos mokyklose veikiančių jaunųjų miško bičiulių naujas projektas, kurio tikslas – skatinti vaikų smalsumą, plėsti gamtos ir navigacijos žinias. Taip pat populiarinti geocaching žaidimą tarp mokinių ir mokytojų, išmokyti mokytojus pasinaudoti geocaching sistemos galimybėmis ugdymo procese.
Lithuanian schools is a new project of young forest buddies of Lithuanian schools, the purpose is to stimulate children's curiosity, expand knowledge of nature and navigation. Also popularize the game of geocaching among childrens and teachers, teach teachers to use the opportunities of the geocaching system in the educational process.
Pirmoji medinė cerkvė Švenčionyse buvo pastatyta 1743 m. stačiatikių kapinėse ant kalnelio. 1842 m. Švenčionyse buvo įsteigta stačiatikių parapija. 1895 m. buvo užsakytas mūrinės cerkvės projektas. Carinėje Rusijoje buvo įsteigtas cerkvių statybos komitetas, kuriam vadovavo M. Muravjovas. Komitetas privalėjo peržiūrėti ir patvirtinti visų pateiktų statyti cerkvių projektus. Šiaurės vakarų krašte cerkvių architektūroje atsispindėjo bizantinio stiliaus tendencijos ir kryptys. Bizantinio stiliaus architektai, tokie kaip Konstantinas Tonas ir kt. sakraliniuose statiniuose naudojo tradicinius Maskvos ir Jaroslavlio cerkvių planavimą, tūrio formas ir stiliui būdingų išorės formų elementus.
1898 m. pagal rusų architekto Michailo Prozorovo projektą, valstybės iždo ir vietinių mecenatų lėšomis, buvo pastatyta Švenčionių Švč.Trejybės cerkvė.
1928 m. atliktas cerkvės kapitalinis remontas. 1945 m. parapijoje buvo 158 tikintieji. Sovietų valdžia ją įregistravo 1947 m., tuo metu tebuvo 85 parapijiečiai.
Švenčiausiosios Trejybės cerkvė.
2016 m. pradėtas vykdyti keletą metų truksiantis cerkvės remontas.

The first wooden church in Švenčionys was built in 1743. in the Orthodox cemetery on the hill. in 1842 An Orthodox parish was established in Svenčiony. in 1895 a brick church project was commissioned. A church building committee was established in Tsarist Russia, headed by M. Muravyov. The committee was required to review and approve the designs of all churches submitted for construction. The trends and directions of the Byzantine style were reflected in the architecture of the churches in the northwestern region. Byzantine style architects such as Konstantinas Ton and others. used the traditional planning of Moscow and Yaroslavl churches, volume forms and elements of external forms characteristic of the style in sacred buildings.
in 1898 According to the project of the Russian architect Mikhail Prozorov, the Church of the Holy Trinity in Švenčioni was built with the funds of the state treasury and local patrons.
in 1928 the church was overhauled. in 1945 there were 158 believers in the parish. The Soviet authorities registered it in 1947, when there were only 85 parishioners.
in 2016 the renovation of the church, which will last for several years, began