Järjestimme läheisellä nuotiopaikalla miitin Kahvit pappilan laavulla ( GCAFWXG ) kylmässä talvisäässä 25.11.2023 ja lähtiessämme piilotimme myös kätkön miitin muistoksi.
Kätkön lähellä on parkkitilaa mutta huomioithan puomin sulkeutumisajan. Kätkö itsessään mallia PET-putkilo ja on löydettävissä myös talvella.