SLO:
ZGODOVINA DVORCA LAMBERGH
V pisnih virih se dvorec v Dvorski vasi prvič omenja že v 11. stoletju, ko posestvo pride v roke Iwanu iz Zgoše (nekje med leti 1050 in 1065). Kasneje dvorec zamenja kar nekaj lastnikov, v 16. stoletju pa njegovi lastniki postanejo grofje Lambergi s Kamna. Lambergi so bili za zgodovino dvorca najpomembnejši lastniki.
Jakob II. Lamberg je leta 1531 dvorec v celoti prenovil v renesančnem slogu. Iz tistega časa so v večjem delu še povsem ohranjeni leseni stropi in kamnite stopnice. Bil je član viteške bratovščine ˝za zmerno življenje˝, imenovane Zlati križ. Svoje ime je dal ovekovečiti v spominsko ploščo na pročelju dvorca, na kateri lahko preberemo njegovo življenjsko vodilo: » Bog daj srečen konec! «
Mogoče najbolj skrivnostna zgodba pa se skriva v času do konca druge svetovne vojne. Takrat sta bila lastnika Josephine Baronin Baillou (po rodu Čehinja) in njen mož baron Raoul Baillou (rojen v Zduši pri Kranju). Baron je vodil biblični krožek, kjer so se zbirali možje in »biblali« oz. prebirali in se pogovarjali o besedah iz Svetega pisma, baronica pa je zaradi izobraženosti in znanja nemškega jezika uživala velik ugled in bila priljubljena med domačini, saj je nemalokrat posredovala v begunjskih zaporih, da bi iz njih rešila partizanske borce. Ob koncu vojne sta morala, ne glede na to, da sta tvegala življenje za slovenske ljudi in imela jugoslovansko državljanstvo, dvorec zapustiti, saj so jima dvorec in vse premoženje v njem nacionalizirali.
GRAJSKI PARK LAMBERGH
Čudoviti grajski park, ki ohranja svojo prvotno zasnovo iz 18. stoletja, očara prav vsakega obiskovalca. Njegova simetrična ureditev grmičevja, kamniti in leseni mostički, ki so speljani čez žuboreči potok, dva ribnika z lokvanji, umetniške skulpture in prenovljeni poročni paviljon ustvarjajo rajsko okolje brez primere.
Renesančni dvorec je bil prenovljen leta 2011. Čeprav je dvorec del hotelskega kompleksa, sta zunanjost dvorca in park dostopna javnosti.
Nalogi za vpis:
1. Nad vhodnimi vrati dvorca opazite ploščo z grbom na sredini. Ugotovite katera letnica je zapisana v desnem spodnjem kotu in rešitev pošljite prek centra za sporočila.
2. Sprehodite se po stopnicah na travniku levo od dvorca in v dnevniški zapis priložite fotografijo zgornjega ribnika.
Uživajte :)

ENG:
CHÂTEAU'S HISTORY
The château in Dvorska vas was first referenced in written sources in the 11th century when the property belonged to Iwan of Zgoša (1050 - 1065). After that time the château belonged to several different owners, the most important being Count Lambergh in the 16th century.
Jacob II. Lamberg had the château completely renovated in 1531 in the Renaissance style. The wooden ceilings and stone staircases are preserved from that time. Jacob Lambergh was also a member of the knight brotherhood 'for modest life' called 'The Society of The Golden Cross'. He had his name eternalized on the gate together with his life motto 'God give a happy ending'.
The most mysterious era in the history of the château was the period towards the end of the second world war when the château was owned by Josephine and Raoul Baillou. At this time he ran a club where various Biblical issues were discussed. His wife Josephine was also highly respected due to her strong education and knowledge of the German language. Both were appreciated by the local population because of how they saved many partisans and refugees. However despite their Yugoslavian citizenship and merits they were forced to leave Dvorska vas. The property and the château were subsequently nationalised.
CHÂTEAU'S PARK
The park retains its original layout from the 18th century. It welcomes visitors with charming overstream stone and wooden bridges, two ponds, artistic sculptures, symetrical arrangements and a wedding pavillion beyond compare.
The renaissance château was renovated in 2011. Although the château is part of a hotel complex, the exterior of the château and the park are accessible to the public.
Logging tasks:
1. Above the entrance door of the château you can see a plate with a coat of arms in the middle. Find out what year is written in the lower right corner of the plate and send the solution via message center.
2. Take a walk up the stairs on the meadow left of the château and post a photo of the upper pond in your log.
Enjoy :)


Spodnji ribnik (ni del naloge!) / Lower pond (not part of the task!)
Virtual Rewards 4.0 - 2024-2025
This Virtual Cache is part of a limited release of Virtuals created between January 17, 2024 and January 17, 2025. Only 4,000 cache owners were given the opportunity to hide a Virtual Cache. Learn more about Virtual Rewards 4.0 on the Geocaching Blog.