Yhdistetyllä kuhapilkki/kätkön huolto reissulla tuli tämä PET-putkilo puuhun aseteltua.
Kuhista tuli puhdas denari ja kätkötkään ei tarvinneet kun parit uudet lokivihkot.
Joten vaihto-PETit jäi käyttämättä.Tuskimpa ne olis kuhillekkaan kelvanneet.
Mutta olihan täällä viellä kätköttömiä saarenpoikasia saturaation sallimissa kohdissakin.
Joten laitettiin parit uudet kätköt entisten jatkoksi.Ompahan ainakin kätköilijöillä reilusti etsittävää näillä kulmilla.
Ehkä ne kuhatkin viellä alueelle ilmaantuu kalastajien iloksi.
Ja varsin kivinen ja matalahan tämä järvi on kesän veneilyjä ajatellen.
Kanootilla ja kumiveneellä on parhaiten selvitty.