1. Ελληνικά 2. English 3. Deutsch
1982

Τουρισμός:
Αν και από τη δεκαετία του 1970 έχει καθιερωθεί ένας ηπιότερος τουρισμός σε σύγκριση με τα Μάταλα – αρχικά υποστηριζόμενος από «εγκαταλείψεις», στη συνέχεια όλο και περισσότερο από μεμονωμένους τουρίστες – η τοπική δομή έχει αλλάξει συγκριτικά ελάχιστα. Έτσι δεν υπάρχει ακόμα μεγάλο ξενοδοχείο, αλλά υπάρχουν μυριάδες μικροί και πολύ μικροί ξενώνες.
Το μικρό χωριό με την πλατεία, η πλατεία του χωριού στο κέντρο, περιβάλλεται από ένα μεγάλο αριθμό μικρότερων και μεγαλύτερων εξοχικών κατοικιών με μεγάλη ποικιλία εγκαταστάσεων. Εν τω μεταξύ, το χωριό και τα περίχωρά του, για παράδειγμα το γειτονικό χωριό Sivas, επηρεάζονται έντονα από γερμανόφωνους (μερικούς) επανεγκαταστατές, πολλά σπίτια έχουν αγοραστεί.
Το κάποτε εντυπωσιακά υψηλό ποσοστό καθηγητών γερμανικών έχει πλέον μειωθεί σε ένα που δεν αξίζει πλέον να αναφερθεί, παρόλο που ορισμένοι ταξιδιωτικοί οδηγοί της Κρήτης εξακολουθούν να το σημειώνουν ως ειδικό χαρακτηριστικό.
Τα Πιτσίδια βρίσκονται περίπου 800 μέτρα από τη θάλασσα λόγω ενός μεγάλου αρχαιολογικού αποθέματος. Η μεγάλη αμμώδης παραλία του Κομού, η οποία εκτείνεται μέχρι το Καλαμάκι στο νοτιοδυτικό άκρο της πεδιάδας της Μεσσαράς, έχει επομένως τουριστική σημασία.
Ιστορία:
Τα Πιτσίδια είναι το παλαιότερο χωριό της περιοχής. Ο ιστορικός Στέργιος Σπανάκης πρότεινε ότι αυτό ήταν η βάση του στρατού του βυζαντινού στρατηγού Νικηφόρου Β ́ Φωκά. Το όνομα του τόπου λέγεται ότι προέρχεται από την Πισιδία, το σπίτι των βυζαντινών στρατιωτών. Σύμφωνα με τον Καστροφύλακα, τα Πιτσίδια είχαν 89 κατοίκους το 1583 και στην απογραφή του 1834 υπήρχαν 30 χριστιανικές οικογένειες στο χωριό.
Αξιοθέατα:
Στο χωριό υπάρχουν αρκετές εκκλησίες: ο Άγιος Γεώργιος, η Αγία Παρασκευή, ο Άγιος Ιωάννης, ο Άγιος Στέφανος και, στην παραλία του Κομού, ο Άγιος Παντελεήμων. Υπάρχει επίσης μια μικρή εκκλησία αφιερωμένη στο νερό στο παλιό πηγάδι.
Στην παραλία του Κομού υπάρχουν οι μινωικές ανασκαφές στο λιμάνι του Κομμού, αλλά είναι περιφραγμένες. Στους ελαιώνες μεταξύ Πιτσιδίων και Καμηλαρίου έχουν αποκαλυφθεί τα ερείπια του ναού του Λόγγου και ενός αρχοντικού.
-------------------------------------------------------------------------
Tourism:
Although since the 1970s a gentler tourism has been established compared to Matala – first supported by "dropouts", then increasingly by individual tourists – the local structure has changed comparatively little. So there is still no big hotel, but there are a myriad of small and very small guesthouses.
The small village with the Platia, the village square in the centre, is surrounded by a large number of smaller and larger holiday homes with a wide variety of facilities. In the meantime, the village and its surroundings, for example the neighbouring village of Sivas, are strongly influenced by German-speaking (partial) resettlers, many houses have been bought up.
The once strikingly high proportion of German teachers has now been reduced to one that is no longer worth mentioning, even if some Crete travel guides still note this as a special feature.
Pitsidia is located about 800 m from the sea because of a large archaeological reserve. The long sandy beach of Komos, which stretches to Kalamaki at the southwestern end of the Messara plain, is therefore of tourist importance.
History:
Pitsidia is the oldest village in the area. The historian Stergios Spanakis suggested that this was the base of the army of the Byzantine general Nikephoros II Phocas. The name of the place is said to derive from Pisidia, the home of the Byzantine soldiers. According to Kastrofilaka, Pitsidia had 89 inhabitants in 1583 and in the census of 1834 there were 30 Christian families in the village.
Sights:
There are several churches in the village: Agios Georgios, Agia Paraskevi, Agios Ioannis, Agios Stefanos and, on the beach of Komos, Agios Panteleimon. There is also a small church dedicated to water at the old well.
On Komos beach there are the Minoan excavations of the port city of Kommos, but they are fenced. In the olive groves between Pitsidia and Kamilari, the ruins of the temple of Loggos and a manor have been uncovered.
----------------------------------------------------------------
Tourismus:
Obwohl sich schon seit den 70er Jahren ein verglichen mit Matala sanfterer Tourismus etabliert hat – zuerst getragen von „Aussteigern“, dann vermehrt durch Individualtouristen – hat sich die Ortsstruktur vergleichsweise wenig verändert. So gibt es immer noch kein großes Hotel, dafür aber eine Unzahl kleiner und kleinster Pensionen.
Das kleine Dorf mit der Platia, dem Dorfplatz im Zentrum, umlagern eine Vielzahl von kleineren und größeren Ferienhäusern unterschiedlichster Ausstattung. Mittlerweile ist der Ort und seine Umgebung, beispielsweise das Nachbardorf Sivas, stark durch deutschsprachige (Teil-)Umsiedler geprägt, viele Häuser sind aufgekauft. Der früher auffallend hohe Anteil an deutschen Lehrern hat sich inzwischen auf einen nicht mehr nennenswerten reduziert, auch wenn manche Kreta-Reiseführer dies noch als Besonderheit vermerken.
Pitsidia liegt wegen eines großen archäologischen Schutzgebietes ungefähr 800 m vom Meer entfernt. Touristisch von Bedeutung ist daher der langgezogene Sandstrand Komos, der sich bis Kalamaki am Südwestende der Messara-Ebene erstreckt.
Geschichte:
Pitsidia ist das älteste Dorf der Gegend. Der Historiker Stergios Spanakis vermutete, dass hier der Stützpunkt des Heers des byzantinischen Feldherrn Nikephoros II. Phokas war. Der Name des Ortes soll sich von Pisidien, der Heimat der byzantinischen Soldaten herleiten. Nach Kastrofilaka hatte Pitsidia im Jahre 1583 89 Einwohner und bei der Volkszählung von 1834 wurden 30 christliche Familien im Ort verzeichnet.
Sehenswertes:
Im Ort gibt es mehrere Kirchen: des Agios Georgios, der Agia Paraskevi, des Agios Ioannis, des Agios Stefanos und am Strand von Komos des Agios Panteleimon. Außerdem gibt es am alten Brunnen noch eine kleine Kirche, die dem Wasser geweiht ist.
Am Komos-Strand gibt es die minoischen Ausgrabungen der Hafenstadt Kommos, die jedoch eingezäunt sind. In den Olivenhainen zwischen Pitsidia und Kamilari wurden die Ruinen des Tempels von Loggos und eines Gutshofes freigelegt.
Quelltext: Wikipedia-Pitsidia
και για φίλους banner / And for banner lovers / Und für Bannerfreunde:
<a href="http://coord.info/GCAKTM3"><img src="https://img.geocaching.com/cache/94fd3296-af62-412b-9e1b-2777776c6add.jpg" alt=" width="150" height="120" border="0" /></a><br />
<br />