Běh areálem zdraví Chábory LAB Bonus Mystery Cache

Hidden : 4/6/2024

dfb4ec6f-323c-45a2-a43b-840566ec3d83.png (305×165)

K odlovení této LAB Bonusové keše je nutné navštívit 5 stanovišť LAB keše Běh areálem zdraví Chábory. Stanoviště jsou umístěny na trati přespolního běhu nebo v blízkosti trati a absolvování této trati doporučuji pěšky nebo na kole. Běh areálem zdraví má dlouhou historii, první ročník se konal v roce 1982 a od pátého ročníku se tento přespolní běh koná každou druhou neděli v červnu, kdy v 10:00 hodin je start hlavního běhu na 10 km. Během procházky po trati přespolního běhu začnete od hasičské zbrojnice kde je start a cíl a jako závodníci půjdete vedle bývalého rekreačního zařízení a kolem transformátoru a po červené turistické značce ke španělskému kříži z Napoleonských válek. Před tím vpravo uvidíte přírodní zajímavost - Skalecký háj. Toto místo opravdu stojí za prohlídku. Pokračujte po cestě kolem Španělského kříže a dojděte k asfaltové silnici, kde odbočíte do kopečka vlevo, proběhnete nebo projdete lesík a míříte k osadě Studánka. Vlevo se závodníkům i Vám otevírá pohled na Vrcha s rozhlednou Osičinou. Bývalé lázně a poutní místo Studánka - tady dojdete k mostku, před sebou vidíte kapli a otáčíte se vlevo a křížovou cestu a sochu Sv. Jana Nepomuckého jako poutníka máte vlevo. Zde jste na nejvyšším místě a pokračujete po žluté TZ k rozcestníku, před sebou máte hospodu, ale závodnici zde odbočí vlevo, seběhnou z prudkého kopce dolů a u hasičské zbrojnice jsou v cíli.

Vy si na jednotlivých  zastavení LAB keše poznamenáte jednotlivá bonusová čísla a po dosazeni do vzorce

N 50°16.ABE   E 016°11.CDC zjistíte umístění schránky.

Keš je umístěna ve volném lese, dávejte pozor na mudly!

Cneímrx h cnermh cbq zrpurz/Fghzc ol gur fghzc haqre gur zbff