... och tittar redan framåt mot nya året! Nu har vi alla säkert fått tillräckligt med julmat och tillräckligt av sofflivet och ser framemot att komma ut i naturen igen. Här är ett bra tillfälle att börja utevistelsen efter julhelgerna, förhoppningsvis i gott väder.
Välkommen att träffas en liten stund vid Sågdammen, på fredagen den 27 december kl 11-11.30.
Hoppas vi ses!