In 2021 zijn wij in Dronten komen wonen. Samen met onze biewer Yorkshire Fanny als pup van 12 weken.
Samen hebben we Dronten verkend door diverse rondjes in en om Dronten te wandelen.
Zo kwamen we ook hier langs en vonden wij het een mooie wandelroute en een geschikt plekje om een cache te plaatsen.