
Després de l'èxit de l'event 'Manteniment a les Alzades', i vist que alguns companys geocachers han reportat problemes d'orientació per absència de 'piroños' als nocturns Quan es fa fosc,(és clar, la culpa és sempre del piroño, no de la falta d'orientació del geocatxer, jajajaja).
He decidit anar-hi a fer un manteniment (per si de cas) i comprovar que, efectivament, la culpa sempre és del geocacher (que és capaç de perdre's en un ascensor, jejejeje).
Així que el pròxim 17 d'octubre a les 19:30 ens trobarem a les coordenades indicades per parlar de la nostra afició, fer intercanvi de TBs, woods i tota mena d'objectes i gaudir d'una bona estona.
Acabat el event anire a fer manteniment, si algun equip vol acompanyar-me benvingut sera.
La idea inicial és fer el manteniment del 'Quan es fa fosc #1' i 'Quan es fa fosc #2' si el temps acompanya."
Castella
Tras el éxito del evento 'Mantenimiento en las Alturas', y visto que algunos compañeros geocachers han reportado problemas de orientación por ausencia de 'piroños' en los nocturnos 'Quan es fa fosc"' (claro, la culpa es siempre del piroño, no de la falta de orientación del geocacher, jajajaja).
He decidido ir a hacer un mantenimiento (por si acaso) y comprobar que, efectivamente, la culpa siempre es del geocacher (que es capaz de perderse en un ascensor, jejejeje).
Así que el próximo 17 de octubre a las 19:30 nos encontraremos en las coordenadas indicadas para hablar de nuestra afición, hacer intercambio de TBs, woods y toda clase de objetos y disfrutar de un buen rato.
Acabado el evento, me ire a hacer mantenimiento , si algun equipo le apetece acompañarme, bienvenido sera.
La idea inicial es hacer el mantenimiento de los 'Quan es fa fosc#1' y 'Quan es fa fosc #2' si el tiempo acompaña."