De titel van dit eventje zegt het al, de start van de Zomervakantie. Voor de regio Noord valt de zomervakantie 'vroeg' dit jaar en begint deze op vrijdag 3 juli. En dat geldt ook voor mij!
Gewoon een gezellig event op de vrijdagavond om vakantieplannen uit te wisselen, geocaches te bespreken die een must zijn als je richting een bepaald land gaat, maar gewoon gezellig kletsen kan natuurlijk ook! Er kunnen Tb's uitgewisseld worden en er zijn woodies/tradingcards om te ruilen.
Wanneer het nog erg gezellig is, is het ook mogelijk om langer te blijven plakken na 19:00 uur.
Hopelijk tot dan!