M&G Vallensbæk mose
Geohunden Fögur og jeg er i området, da fruen skal arbejde i Høje Tåstrup. Vi vil derfor benytte lejligheden til at geocache og møde nogle af de lokale med samme interesse.
Da jeg oprettede eventet, kom jeg i tvivl om det hedder Vallensbæk mose eller Tueholm søen. Måske vi finder svar på spørgsmålet på denne dag.
Ønsker du forplejning til eventet, bedes du selv medbringe det.
Jeg håber du har tid og lyst til at mødes med os.
