Kvelden føre
Siden det skal være event her ved Søndgasmyradammen i morgen, er det mange som kommer før. Da passer det fint å ha et par timer i kveld, og hygge seg med bål og grille medbrakt. Selve eventet blir ikke mer enn at vi samles, skravler og har det hyggelig. Vi krysser fingre for at væregudene er med oss, og det ikke setter inn med hverken vind eller regn. Og selv om detter er midtsommers, er det likevel smart å ta med seg varme, og vindtette klær.
Husk bompenger for Høljedalen! Eller Vipps #594081
Her kan du se værvarsel for kvelden.
Velkommen til mitt første event
