Men zegt wel eens dat je geen appels met peren moet vergelijken.
En met dit in gedachte kwam het idee voor deze cache.
Gezien deze cache in een fruitboom hangt is deze leuker in de zomer dan in de winter.
Alhoewel het een voortuin cache is, hoeft de voortuin niet betreden te worden.
Het object hoeft niet volledig uit de boom gehaald te worden, het rode dopje is voldoende.
Er is in de buurt voldoende parkeergelegenheid.
Dus dan ook het vriendelijke verzoek gebruik te maken van de vakken.
Graag alleen loggen bij daglicht.