Als je uit de bocht vliegt heb je niet ver genoeg vooruit gekeken, niet op tijd je snelheid geregeld, verkeerd gestuurd of een combinatie van deze feiten. In deze bocht gaat het regelmatig fout. Bestuurders komen in de buitenkant van de bocht in de berm en plonzen in de sloot of corrigeren te veel en belanden weer aan de andere kant naast de weg. Met of zonder alcohol....
Deze geocache is bedoeld om deze vervelende bocht in de Harderwijkerweg extra veilig te maken! Let goed op tijdens het loggen...😉
Â
Recent heb ik mijn 10.000e geocache gelogd. Een mooi moment om opnieuw een bijdrage te leveren aan het geocachen in deze streek.
Â