Ik ben in Utrecht voor een cursus. Heb je tussen 12.30 en 13.00u ook lunchpauze? Kom dan even geokletsen! Leuk om nieuwe gezichten te zien, maar bekende gezichten zijn ook welkom natuurlijk 😁
Eigen bammetjes meebrengen graag 🥪🧃
TB's neem ik alleen mee als ze in mijn schoudertasje passen.