CITO in Oostzaan
Vandaag gaan we weer vuil ruimen in Oostzaan, want ik zag laatst dat dat weer hard nodig is. Daarom organiseren we opnieuw een gezellig opruim-event om samen de buurt een stukje schoner te maken!
📍 Verzamellocatie: parkeerplaats van de Dirk in Oostzaan
📅 Datum: zaterdag 13 juni
🕣 Tijd: 08:30 – 09:30 uur
Neem mee als je het hebt:
* Werkhandschoenen
* Een prikker/grijper
* Eventueel een veiligheidshesje
Vuilniszakken regelen we (of neem gerust zelf iets mee).
Na afloop kunnen we nog even gezellig napraten en bekijken hoeveel afval we samen hebben verzameld. Hopelijk zien we jullie daar!