โ Gezellig nakletsen na de CITO!
Na afloop van de CITO is het nog veel te vroeg om naar huis te gaan ๐
Daarom gaan we nog even gezellig nakaarten bij de Dirk onder het genot van een kop koffie en wat lekkers.
๐ฃ Tijd: van 09:30 uur tot 10:00 uur
๐ Locatie: bij de Dirk
Even napraten over de vondsten, sterke verhalen delen, TBโs uitwisselen of gewoon gezellig bijkletsen โ iedereen is welkom!
Hopelijk zien we jullie daar! ๐
ย
En hou je telefoon in de gaten