Wie had er geen uit de jaren 80.... De walkman , cassette bandjes namen we zelf op die je van 2 kanten kon bespelen en zo zaten we dan voor de radio de allernieuwste nummers op te nemen en maar hopen dat ze er niet door heen deden praten. Eigen hoesje maken en zo had je weer toffe muziek overal waar je maar was. In de film Guardians of the Galaxy vrij recent heeft de hoofdrolspeler altijd zijn toffe muziek bij zich die hij speelt op zijn walkman. Ga aub ook met dit kunststukje voorzichtig om beste geocachers !! Walkman gewoon laten hangen aub !! Veel plezier met cachen en loggen en bezoek ook onze andere leuke caches in deze ronde met als top punt onze thuis cache Wereld op zijn Kop !! GeoGroetjes team GeoSlakjes !!
Tbrq yhvfgrera zvff ubbe wr qr zhmvrx....