EO hade sedan länge bestämt att vid 10000 loggade mysterys skulle det bli ett event. Sedan bar det av till Danmark och planeringen gick överstyr (10111 i dagsläget). Men EO vill i alla fall fira 10000 loggade mystar tillsammans med de geocachare som har tid och lust att komma.
Ta med fika och ev något att grilla. EO ska försöka se till att det finns grilleld. På platsen finns ett vindskydd där vi får tränga ihop oss om det blir regn och rusk annars finns bord under bar himmel också.
Kanske blir det lite mystlösning.
VÄLKOMNA!