Mooi stukje natuur waar wij vaak wandelen met onze hond.
Het uitzicht is er mooi en je hoort er de vogeltjes fluiten.
Daar waar we lekker tot rust komen en onze hond lekker kan rennen.
Geniet van de omgeving en veel cache plezier.
(het is niet mogelijk om deze cache met de auto te doen)
Groetjes Dedekkertjes1