Wij gaan weer heerlijk genieten van een vakantie in het mooie Zeeland😎 Dit zal ons eerste zelf georganiseerd event zijn, en hopen tijdens dit event andere Geocachers te mogen ontmoeten die of ook lekker van een vakantie genieten of die gewoon in de buurt wonen. Even een half uurtje Geo-kletsen over van alles en nog wat. Uiteraard kunnen er Tb's gelogd/geruild worden. Wij zullen er kort voor het event een paar droppen.
Laten we hopen op goed weer🌞
Tot ziens op Zaterdag 4 juli 2026 tussen 16:30-17:00 uur!!
Â
Een Geo-groet van de Geootjes uit Delfzijl (Groningen)
