Nu organiseer ik mijn 1e event, nadat ik zelf verschillende events heb bezocht.
Wat is er nou leuker dan medecachers te ontmoeten? En waar je gemakkelijk kan komen?
Eigenlijk een vrimibo, maar dan in de avond.
Er zal een drankje klaarstaan. Maar je mag ook zelf wat lekkers meenemen. Borrel je met me mee?