


15.000 


Vandaag hopen Repelsteeltje1975 & Schanulleke83 beide hun 15.000 ste cache te loggen.
Dit willen wij graag samen met jullie vieren met een klein eventje.
Ik ben hier in de buurt en in de pauze nodigen wij jullie uit op deze bijzondere dag.
Kom uiteraard allen in jullie paas beste kleding.
Uiteraard zorgen wij voor een versnapering, een klein rond koekje of zo iets.
TB's zij welkom, mist niet te groot.
Tot dan.
Maar,
Iedereen weet dat ik repelsteeltje en zij schanulleke heet