OFNKIP 09 Traditional Geocache

Okolo Filky

Na Kole I Pěšky

Filka

Filka 769 m.n.m. - na vrcholu je vykrývací, lokální vysílač, Je zde rozcestník zelené a žluté turistické značky. Po žluté se dostanete do obce Hovězí. Po zelené k severu na rozcestí "Jahodný", k jihu pak na rozcestí "Pod Filkou" a do nedaleké rekreační obce Zděchov, jihovýchodně od Vsetína. Filka je nejvyšší vrchol zvedající se nad obcí Hovězí jižním směrem. Přes rozcestí “Jahodný“ je Filka dostupná z obcí Ústí, Leskovec a Hovězí. Přes rozcestí “Pod Filkou“ je přístupná ze Zděchova a Lužné.

Jak se dostat k power trailu

Na kole: od Vsetína po cyklostezce Bečva do obce Huslenky. Zde kolem hospody U Pokorných opustit cyklostezku a vydat se směr Zděchov. Kolo si můžete dovést taky vlakem a to buď do stanice Huslenky, nebo Lužná. Nebo odkudkoliv po cyklo. nebo turistických trasách.

Busem: ze Vsetína do zastávky Zděchov,Misný která je 500m od první keše. Pokud se budete chtít busem ze Zděchova na Vsetín vrátit, zjistěte si kdy jede poslední bus od Zděchov,,škola . O víkendu je to 17:10, proto doporučuju dojít do Lužné na Vlak. Je to 3,2km od poslední keše.

Vlakem: z Lužné po žluté tur.značce je to k poslední keši 3,2km.Poslední vlak z Lužné směrem na Vsetín jede 21:22. Z Huslenek po modré tur.značce je to k první keši 3,7km. Poslední vlak z Huslenek směrem na Vsetín jede 20:37. Vlaky z obou stanic jezdi cca jednou za hodinu.

Autem: své plechové miláčky můžete zaparkovat u první nebo poslední keše. Dodržujte dopravní značení. Čím dál autem dojedete, tím dál si pak pro něj bude muset dojít. Pokud budete sebou brát georobotky v kočárku tak se s nimi pohodlně dostanete až k 15 keši. Dál je to lesní cesta různě rozblácená a prorostlá kořeny

O keších

Okolo Filky vede cyklotrasa “Hornolidečská magistrála“ po níž vede 10km tohoto power trailu. Zbytek je po účelové asfaltové cestě. Celková délka trasy od první keše k poslední je 14,5km. Pokud si u první necháte auto a budete se pro něj od poslední vracet, bude vaše trať dlouhá 17,5km. V každé keši je bonusové číslo potřebné pro odlov dvou bonusových keší. Keše jsou umístěny co nejblíže cestě, aby jste se nemuseli od ní moc vzdalovat. Pokud je u keše směr vpravo nebo vlevo, je to myšleno ve směru od první. Abych vaše navigace ušetřil přespříliš Waipointů, jsou všechny u první a poslední keše.

C - i xberarpu fgebzh cbq ubhobh