EST: Rõuge Püha Neitsi Maarja kirik on ehit. 1730, hiljem läbinud põhjaliku ümberehituse. Kirikus asub erandlikult kantsel paremal pool. Rudolf von zur Mühleni altarimaal “Jeesus ristil” on pärit 1880´ndatest. 29 (mõnel andmel 31) registriga orel on ehitatud kuulsate orelimeistrite Juhan, Jakob ja Tannil Kriisade poolt.
Kiriku juurest avaneb kaunis vaade Rõuge ürgorule ja järvistule, kuhu kuulub 7 järve: Tõugjärv, Ratasjärv, Kaussjärv, Liinjärv, Valgjärv, Suurjärv ja Kahrila järv.
ENG: The Curch of St Mary the Virgin in Rõuge has built in 1730. It has since been extensively rebuilt. Exceptionally, the pulpit is located on the right side. The altar painting "Jesus on the Cross" by Rudolf von zur Mühlen dates from 1880. The organ with 29 (31 some details) was built by famous organ masters Juhan, Jakob and Tannil Kriisa. From the church there is a beautiful view of the Rõuge primeval valley and with its 7 lakes: Tõugjärv, Ratasjärv, Kaussjärv, Liinjärv, Valgjärv, Suurjärv and Kahrila lakes.